Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av bananpink - 20 oktober 2012 19:28


Ikväll blir det att stanna inne för min del och titta på någon bra film. Vilken film det blir får bli en överraskning. Jag är egentligen inte så mycket för filmer, men just nu har jag blivit en sån som kan titta på film när som helst typ. Jag skulle vilja se en skräckis ikväll. Hoppas nu att jag har någon sån film hemma. jag vet bara att det är många barnfilmer som jag har. Sen har jag även Paris Hilton film som jag tycker är konstigt. Jag får helt enkelt se vad det blir för något eller gör jag något annat tror jag.





Av bananpink - 20 oktober 2012 16:47

Den här dagen började ju bra. Det första jag ser när jag tittar ut är regn och regn. Ville bara somna om. Fast det kunde jag ju inte göra. Hade bestämmt mig att gå till huddinge centrum och köpa några saker. När jag hade gått halvvägs. Insåg jag att det regnade. Blääää tänkte jag då. Det var bara gå på och snabbt som tusan köpa sakerna och sen gå hem igen. Jag handlade allt vädligt snabbt tycker jag. När jag var inne på en mat butik, så träffade jag en kille som vi ka kalla F. När han såg mig ville jag bara springa därifrån, men jag kunde inte det. Skulle köpa min latte ju. Det slutade med att vi stod och pratade lite om saker som vi har varit med om. Det är så här att ajg och F har gått i skolan tillsamman i många år och min kompis jossan gick hem till honom en gång och frågade chans på honom. han har alltid sagt hej till mig i skolan och varje gång vi trffas så pratar vi med varandra. Vet ej varför vi gör så. Vi är inte kompis.


Sen när jag hade pratat med honom ett tag, så gick jag betalade min latte och går hem. Då täffar jag på en kille som heter chrille. Varför ska jag just idag träffa på några som jag känner. Jag ville hem för det regnade. Jag och chrille stod och snackade ett tag och sen kom F. De skulle till jönköping och göra något där. Kom och tänka på min kompis lenne som bor där nu. Sa hej då till de och gick hem sen.

När jag hade varit hemma i någon timme eller så drog jag och såg min lillebror spela hocky. han var jätte bra och de vann.


Nu sitter jag här. Det ble visst ett lång inlägg nu. men det gör nog inget. Imorrn kommmer det hända lite roliga saker. Berättar mera imorrn.


Ovido - Quiz & Flashcards