Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av bananpink - 12 oktober 2012 19:43

Där jag har min praktik är ett stort företag som leverar till många olika länder när det gäller bakverk då. För ett tag sen skrev chefen på min praktik på ett kontrakt med en kille som kommer från Italien. Nu har det kommit upp att min chef tycker att någon kan åka dit ner och kolla läget och lite andr asaker också. Han ville inte och de andar på min praktit tycker jag kan åka dit ner!! Skämtar de med mig eller. Varför jag ska åka dit ner är för jag är ung och jag kan knyta kontaker i andra länder som är bra för min framtid. Visst det skulle nog vara bra för mig, Men jag är för rädd för åka själv och jag vet inte om jag är så bra på sånt här. Jag hoppas på något sätt att det inte blir jag. Jag skulle inte klara en dag utan vissa personer. Om jag ska åka tar jag med min mamma då. Hehe, Nu låter det som jag är mamma gris ju. Det är inte jag.

Under den här veckan som kommer ska de bestämma om vilken som får åka dit ner. Hoppas inte det blir jag iallafall. Jag kommer säkert bara göra bort mig och allt annat som kan hända mig liksom.


Skriver om det senare när jag har fått reda på vem som får åka.



Av bananpink - 12 oktober 2012 16:13

Tjoo


Min dag idag har varit så bra. Det kunde inte bli bättre än så här faktiskt. Sen är det fredag idag också och om två dagar fyller jag år. När jag vaknade kvart över 5 ville jag somna om, Men det var bara att gå upp och sätta på sig kläder och sminka sig lite och gå till min praktik. Väl på min praktik var det inte så mycket att göra. Jag har blivit en kaffe narkoman på min praktik, Så jag måste dricka minst en kopp kaffe och ibland dricker jag flera. Jag har märkt att det inte är bra frö mig att dricka kaffe eftersom jag är liten och i kaffe är det koffien. Jag kan snacka väldigt mycket och blir helt spralligt!! Haha, Så de på mitt praktikt tycker det är väldigt bra att jag blir så. När jag inte dricker kaffe blir jag så också. Fast då är jag mindre spralligt, Men jag pratar nog väldigt mycket annars också.

När det var lunch idag, så var de lite tysta och tittade mycket på varandra. Fattade inget först, Men sen skulle en kille som vi har döpt till mormor gå och göra något. Han liksom lämnade sin matlåda och så. Sen kom han tillbaka med en tårta och wisky. Tårtan och wisky var till mig. Blev så glad. Fast jag hade kunnat skippat wiskyn faktiskt.

Tårtan var jättegod och den var väldigt fin.

Sen blev det lite mera jobb och efter ett tag fick jag gå hem. Wiskyn gav jag till min låtsas pappa. Tyckte kan kunde få den.

Jag glömde att ta bild på min tårta. Buu..



Det var en prinssestårta, Men den var mycket annolunda.



Om ett tag ska jag duscha, så jag är fräsch till imorrn. Tänkte måla mina naglar och bara ta hand om mig själv lite tänkte jag. Tänkte även kolla om jag hittar några fina smycken till imorrn



Ovido - Quiz & Flashcards