Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av bananpink - 17 oktober 2012 20:24


Av bananpink - 17 oktober 2012 20:09

Jag vill göra laser behanldigt mot mitt synfel som jag har. Jag vill liksom slippa ha linser och glasögon. Är väldigt avis på de som inte behöver ha linser eller glasögon. Men att göra en laser behandlig är en dyr historia. Det är ju inte att bara gå till den bäsat och göra det. Jag tror det kostar 30.000 kr får båda ögonen!!

Vem har liksom de pengar. Om man nu skulle tjäna bra med pengar och så. Då kan man ju göra det eller vart man nu får pengarna ifrån. Någon gång i mitt liv ska jag göra en laser behandlig faktiskt.


Jag har tänk lite runt det här med laser. Jag är vädligt rädd för det eftersom man är vaken när man gör själva ingreppet. Kommer dö om jag ska göra det. Sen vill jag inte bli bilnd som jag hörde att man kunde bli. Det skulle inte vara så kul tycker jag.



Ovido - Quiz & Flashcards