Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av bananpink - 21 oktober 2012 18:51

Jag fick höra förut att man kunde ligga in silikon i sin rumpa. Det som jag undrar över varför gör man det. Det kan ju inte vara skönt att ha något som rör sig inne i sin rumpa. Jag skulle aldrig göra det. Skulle väl stoppa en kudde i mina byxor eller göra någo annat som träna sin rumpa. Jag tycker inte man ska göra det. Det måste finns något annat sätt, så man får en större rumpa om man vill ha det. Det är ju igen som bryr om du har en stor rumpa eller inte.


Tänk om silikonen skulle spricka och gå snönde. Hur trevligt skulle det vara då. Jag vet att det finns personer som gör så de förstora sina rumpar, Men det känns som det har gått lite för lång när det gäller in egna rumpar. Ska man inte vara nöjd med hur man ser ut. Jag har tröttat på att man ska klaga över hur man ser ut. Vem bryr sig om man är fett eller smal eller om man har en stor rumpa eller liten rumpa.


Av bananpink - 21 oktober 2012 18:41

Jag har inte orkat nbloggat något under dagen. Tänkte faktsikt inte blogga något idag för jag inte har någon lust. Den här dagen har varit bra och jag har funnit med mycket. Jag har även tänk på min framtid mycket. Men just nu orkar jag inte ta upp det heller. Något som jag tycker är lite jobbit nu är att ajg måste fejka en sak. Jag vet inte om ag är bra på det heller inte. jag önsakr att jag inte hade behövt fejka något, Men i det här fallet , så måste jag det. Den här personen skulle aldrig ändå fatta något.


Jag har lust att dra till Gotland nu. jag vill slippa några saker, Men jag vill självklart ta studenten. Jag vill bara leva mitt liv nu. När jag menar så är att ajg vill att skolan ska vara slut nu. Det kanske är en bra ide att jag flyttar till Gotland och börjar om på nytt med några saker. Det skulle nog vara bra för mig. Lära mig att klara mig själv. Sen råkar ajg har min faster där. Så helt ensam kan man nog inte säga det skulle bli. jag måste nog få klara mig själv, så jag nog förstår hur det är. Nu bor jag hemma. Det är ju inte fel med.


Hela det här inlägget är hur konstigt som helst. Jag vet knappt vad det innhåller. Men jag orkar bara inte skriva något nytt inlägg nu. Så ni får klara er med det här.



Ovido - Quiz & Flashcards