Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av bananpink - 16 oktober 2012 20:00

Idag är det måndag och en ny vecka har börjat nu. I helgen struntade jag i att blogg helt enkelt. Jag har faktiskt en anledning. Jag fyllde 20 år igår!!!

Så jag firade min födelsedag två dagar eftersom min släkt kom på lördag. Sen på lördag gick jag även till frissan och klippte mig. Jag är så nöjd med det. Jag körde något mera vågat nu. I början var jag lite chockad över resultatet, Men nu stormtrivs jag. Vill ni veta vad jag har gjort? Jag klippt mig kort. Mitt hår behövde det så mycet eftetrsom det var mycket slitet.

På kvällen kom alla mina släkningar. Det var så roligt att träffa de. Åt god mat och efterrätt. Allt på kvällen var underbar tycker jag. Fick de presenterna som jag ville ha. Nu är jag nästan redo att flytta hemifrån.

Det som jag fick var böcker, en rosa stekpanna, pengar, tallrikar som var så fina, skål, örhängen och halspand. Det var säker något mera som jag har glömmt bort nu.




Så här blev ungerfär resultatet.



På söndag som var min födelsedag på, så åkte jag, Sanne, mamma, Håkan och Emil på fotbolls turnering. Min lillebror spelar fotboll, så det var han som spelade. Det var helt ok väder tycker jag förutom att det var kallt. När vi hade varit på fotbolls turnering, så åkte vi hem och efter ett tag kom mormor och morfar hem till oss. Det var kul att träffa de. Fick presenter av de också. Det var tallrikar av en serie och lite godis. Sen fick jag mera presenter av mamma, Håkan och Emil. Det var en parfym från Britney Spears.

Hade suktat efter parfymen av min syrra fick jag en iphone skal och vantar. Jag fattade inget när jag fick iphone skalet. Min syrra började skratta och sa efter det att jag nog kunde gissa vad det var för något. Jag sa att det nog kunde vara en iphone som jag skulle få och då sa hon ja. Det kanske är läge att skaffa en iphone nu. Till middag blev det pizza. Det var ingen av oss som orkade gå ut och äta. Sen hade vi fikat med min mormor och morfar, så vi var mätta efter det också. Tittade på min fil med min familj. Filmen heter första gången i Phuket. Den filmen var riktigt bra och när jag såg filmen längtade jag till Thailand.


Ses sen.

Det var lite om min födelsedag och min helg.




Av bananpink - 16 oktober 2012 19:46

Det får bara bli några bilder nu.



Av bananpink - 16 oktober 2012 19:28

Hello!


Sitter och kollar på fotboll med min lillebror nu. Egentligen tycker jag inte om fotboll, Men han vägrar att byta kanal. Bläää. Innan jag och min lillebror satt oss framför tv, Så bakade vi chokladbollar. Det är något som jag är bra på. Fick kolla till min lillebror för han stoppade fingrarna i bunken hela tiden. Vem tycker det är gott att äta kako som min lillebror tycker om. Det är riktigt konstigt tycker jag. När vi skulle rulla chokladbollar, Så blev jag lite sur på min lillebror och då smetade jag in hans ansikte med chokladbollar. Han tyckte det var jätte kul och gjorde likadant på mig!!! Jag hann bara tänka neeeej! Efter det hann vi  rädd lite av smeten. Var tvungen attt städa upp. Det såg ut som ett bomb nedslag. Inte kul kan jag säga er.




Sen idag har jag som sagt varit på min praktik. Fick se en grej som jag inte kommer glömma. Det var så äckligt. Det var tur att det inte hände mig. Det var så här att en killes finger på min praktik plats slet av sitt finger, så det bara hänge i trådar typ. När jag skriver det här kommer det upp bilder på det.

Det har också hänt väldigt roliga saker idag. Det var har varit en riktigt br adag. Har inte så myckte att skriver om mera om min dag.



Ovido - Quiz & Flashcards