Alla inlägg den 19 juli 2013

Av bananpink - 19 juli 2013 18:15


jag visste inte det fanns kubformat meloner. Det ser lite roligt ut. Sen undrar jag hur man har fått de som små kuber. Det finns säkert andar frukter som man har gjort i lite andra former. Skulle inte förvånna mig. jag skulle köpa melon som var kubformad om det kom till Sverige.

Av bananpink - 19 juli 2013 15:30

Igår var det 30 grader ute! Jag som fick vara inne och baka amerkanska godsaker istället. Efter jobbet drog jag ner till Huddinge centrum för lite shopping. Jag orkade inte shoppa något nytt till mig. Det får i stället bli i helgen. Då blir det stan och hitta en present till min syrra som fyller 23 år den här veckan. När jag var nere i Huddinge centrum träffade jag på en gammla kompis som heter Caroline. Jag kände inte igen henne, men hon kände igen mig. Det var lite pinsamt att inte veta vem hon var först, men det löste sig kan jag säga er.


Hon berättade lite om vad hon sysslar med och så frågade hon mig vad jag görr just nu. Sen undrade hon om jag ville ta en fika med henne nästa vecka. Varför inte tänkte jag. Det var kul att träffa henne. Vi har en del att prata om.


Ovido - Quiz & Flashcards