Alla inlägg den 29 juli 2013

Av bananpink - 29 juli 2013 20:15

Jag har inte gjort så mycket idag. Gick upp vid kvart i fem och gick sen till jobbet. Det hände lite saker på jobbet och det var lite roliga. Åt massor med cookis och bara hade det bra. Efter jobbet bestämde jag mig för att gå ner till Huddinge C. Så jag gick till tatto studion som ligger i Huddinge C och frågade de om en sak. vad det är lite hemligt just nu.

Kom hem och städade lite och bäddade rent. Sen betalade jag en räkning för första gången. Kan säga att jag fick panik i början eftersom jag aldrig har gjort det innan, men det gick bra för mig till slut. Fick hjälp av Håkan.


Har redan ätit middag. Det blev falukorv och makaroner. Ikväll blir det film mys för lilla mig. Det ska bli skönt tycker jag. Först måste jag bara hoppa in i duschen och så. Ses mera imorrn.





Av bananpink - 29 juli 2013 18:44


Det känns som att vara i Thailand just nu. Helt sjuk tycker jag. Nu behöver man inte åka utomsland för det är fuktigt och varmt som tusan i Sverige just nu. Vädret i Huddinge är inte det bästa idag. Regn och regn idag typ ungerfär, men jag bryr mig inte så myckte om vädret eftersom jag är på jobbet hela dagen. När det är så här varmt får vi fel på värmet inne på bageriet och det blir glöd hett. Det är inte så kul. Har sett att många springer in och ut i omklädnings rummeför det finns en dusch där inne. Jag vill nog ha snö just nu. Håller på att dö lite gran just nu. Blommorna ute trivs inte så bra av fukt och värme. De håller nästan på att dö. Jag är försöker att hålla de vid liv.

Ovido - Quiz & Flashcards