Alla inlägg den 30 juli 2013

Av bananpink - 30 juli 2013 19:45


Jag skulle vara vädligt glad om jag någon ville köpa en sån här väska till mig. Är lite kär i den, men nu ska jag använda min nya väska som jag köpte i helgen. Jag hade en brun väska förut, men i torsdag när jag kom till jobbet gick dragskedjan sönder och då kunde jag inte stänga den. Fick lite panik och visste inte vad jag skulle göra. Det hela slutade med att jag fick åka till Sparreholm med en väska som var helt öppen. Den väskan som jag köpte är jag så nöjd med. Fast jag skulle bli glad om den här låg hemma och väntade på mig någpn dag också.


Sen har ajg inte varit någon fans att ha väskor. Jag vet inte varför det har blivit så nu, men jag trivs mycket bättre nu än jag gjorde förut. Kommer inte bli beroende av väskor. Det kan jag lova er. Jag är inte en sån tjej.


Av bananpink - 30 juli 2013 13:00

Jag känner mig mera redo nu att flytt än vad jag gjorde innan, men min dröm är att flytta till Frankrike i två år och se vad som händer efter det. Det jag vill se världen så mycket. Känner att mitt arbeta kan man jobba med vart man än reser nästan typ.  Så det spelar ingen roll vart jag kommer bosätta mig. Bara jag trivs där. Jag vet inte än om jag kommer bo i Sverige i framtiden. Jag kan inte svara på det.


Jag vet att min mamma inte är så förtjust att jag komme flytta snart, men jag känner att jag måste få stå på mina egna ben. Känna att jag kommer fixa det om det blir något problem.  Man måste ju lära sig om man gör något fel. Tyvärr kommer det inte bli någon storstad som jag kommer flytta till. Jag tycker konstigt om små hållor på landet. Det passar mig mycket bättre tror jafast jag är nog mera nöjd att bo på landet än inne i någon storstad.


Först ska jag bara förverkla min dröm att få plugga i Frankrike. Jag vet att jag kommer lära mig massor med saker. Kommer få uppleva saker som jag kommer uppskatta senare i livet, men jag får väl ta en sak i taget antar jag. Man kan inte få allt som man vill ha. Jag vet vad jag vill göra i framtiden. Jag är tacksam att jag vet det. Det är många som inte vet det. Jag följer bara min dröm just nu.






Ovido - Quiz & Flashcards