Alla inlägg den 22 juli 2013

Av bananpink - 22 juli 2013 16:45

Idag kommer det vara ett år sen massaken i Norge. Tiden går så fort. Det känns så overklig att det skulle hända i just i Norge. Jag kommer ihåg den dagen. Sen var Norge i tårar och hela världen tror jag. Norge kommer aldrig bli samma Norge som innan massaken. Man kan inte släppa det hur som helst. Det kommer alltid finnas där om man vill eller inte.

 

Killen som gjorde det måste har varit oerhört sjuk i huvudet. Man gör inte så som han gjorde. Jag fattar inte hur han tänkte när han åkte ut dit. Människorna som var på Utöya var inte så gamla. De flesta var bara ungdomar som dog. Mina tankar går till de som inte överlevde massaken på Utöya.



Av bananpink - 22 juli 2013 12:00


Jag skulle vilja åka upp till rymden. Det känns som alla problem försvinna när man kommmer upp till rymden. skulle kunna tänka mig bo på någon annan planet. Jag tror det kommer bli så inom en snar framtid. bara ta sn egna farkost och åka upp till en planet i rymden skulle jag vilja göra. Jag tror inte jag är ensam om den tanken eller så är jag det.

Ovido - Quiz & Flashcards