Alla inlägg den 25 juli 2013

Av bananpink - 25 juli 2013 15:15

Jag gör tidinställda inlägg för jag hinner aldrig blogga annars. jag vill som sagt göra så mycket med mitt liv. Ni måste förstå det. Det känns som sagt skön att kunna skriva av sig lite. Det känns som en dagbok nästan. Skulle inte skriva för hemliga saker. Det skulle vara för mycket för mig och lite känsligt kan jag säga er. Det har gått en månad och några dagar sen jag tog studenten. Det var helt otroligt att springa ut där. man gör det bara en gång i livet och jag skulle lätt kunna göra det igen.


Denna helg som kommer är jag borta från internet och ska bara vara med familjen. Jag behöver det. Liten egentid är något som man måste ha ibland. Jag kommer tíllbaka på söndag igen. Då får ni höra lite av min helg. Nu ska jag hoppa på tåget till Gnesta och vidare äventyr i Sverige. Ses på söndag igen.






Ovido - Quiz & Flashcards