Alla inlägg den 28 juli 2013

Av bananpink - 28 juli 2013 16:07

Nu är lilla jag hemma igen efter mitt lilla äventyr. Det har varit en riktigt bra helg. har varit sol hela dagarna och rekord varmt. Har aldrig badat så myckets om jag har gjort under den här helgen. Helt sjuk liksom.


Denna helg har jag varut på mitt landställe med hela familj. Det var mysigt. Perfekt att komma bort från allt annat. Det var marknad på landstället eller jag menar i den byn som vi bor närmast. Nu låter det nog lite konstigt, men jag är dåligt på att förklara med ord när det kommer till vissa saker. Nu till marknaden som jag skulle berätta om. Det var lite konstiga människor där. Fick hem mig lite grejer från marknaden som jag är nöjd över. Sen när vi var på landstället så hade min syrra fyllt 23 år och då blev det lite presenter som vi hade köpt. Hon blev jätteglad. Snart fyller min andra syrra år. Hon blir 25 år. Tiden går fort när mna har kul.


Jag vågade också hoppa från ett hoptorn som jag är rädd för. Höjder för mig är inget som jag tycker om. Det var dock synd om en kille som ionte vågade hoppa, så han stod där jättelänge. Efter 20 minuter så hoppade han och då klappade alla sina händer för honom.


Skriver mera imorrn. Har lite saker att göra nu. Ska mötta upp några kompisar strax.




Ovido - Quiz & Flashcards