Alla inlägg den 23 juli 2013

Av bananpink - 23 juli 2013 17:00





Jag har en sån rädsla när jag ser en katt. Paniken växer bara. Känner att jag inte klarar mera. De flesta dagarna när jag går till jobbet stöter jag ihop med en katt och då kan jag inte gå. Jag fastnar i marken typ. Tycker det är så läskig. Ni kan inte ana hur det känns för mig. Jag vet inte varför jag är rädd för katter. Tycker det är jobbigt.Det spelar inte roll om de är snälla eller små katter. Det värsta är att mmin granne har några katter och jag är livrädd att de ska hoppa på mig. Inte för att de har gjort det. Jag måste nog skaffa hjälp mot det här. Jga kännatt jag inte vill vara rädd för katter längre. Får söka på internet och hitta någon.

Av bananpink - 23 juli 2013 10:00


Jag måste verkligen se denna film. Hoppas att den ä rbra. Några som jag känner säger att ajg bara vill se på filmen för att Brad Pitt är med i den. Det är inte sant. Tycker inte han är snygg. Jag brukar inte tycka om såna här filmer för det är inte riktigt min grej, men på något sätt fångade det mitt intresse. Den här filmen kan nog funka för lilla mig. Jag brukar tycka om barnfilmer eftersom de inte är läskiga. Jag vet att ajg är en liten tönt som tycker om barnfilmer, men jag kan stå för det.

Ovido - Quiz & Flashcards