Alla inlägg den 31 juli 2013

Av bananpink - 31 juli 2013 21:30

Kom på att ajg inte har några planer inför helgen. jag har inte den blekaste anningne vad jag ska hitta på. Hade glömt bort det helt med helgen. Något kommer jag på. Satt och funderade om jag skulle gå till tattu sttudion i Huddinge Centrum och fixa en sak där. jag har ändå inga planer i helgen. Sen råkar det vara prade inne i stan någon dag i helgen tror jag och det vill en på mitt jobb att jag ska gå på. Ska följa med henne och några kompisar till henne. Vet inte om jag är sugen på det. Får se hur det blir. Det får ni veta i helgen. Jag skulle kunna åka in till stan och köpa lite nya jeans. Det råkar vara så här att jag har gått upp i vikt. Fast det är bra på ett sett. Kan inte ha alla mina jeans. Så det är ett måste att ha nya jeans. Annars har jag inget att ha på mig i höst. Inte roligt.




Av bananpink - 31 juli 2013 16:15

Gissa vad jsg fick igår! När jag kom ttill jobbet igår, så var det ett paket som stod på fika bordet. Tyckte det var lite konstigt. Trodde det var chefen som skulle ha det eller något i den stilen. Jag lämnade min väska och började jobba. Vid lunch tiden kommer en kille på mitt jobb och säger att paket att paket är mitt. jag trodde ärligt att han skulle med mig. Öppnde paket och där låg det en väska. Han tyckte att jag skulle ha en väska eftersom min gick sönder i torsdag. Jag vet inte vad jag skulle säga till honom. Han är verkligen snäll. Om ni tror att han tycker om mig, så är det inte så. Han ser mig som en lillasyster till honom.





Ovido - Quiz & Flashcards