Alla inlägg den 24 juli 2013

Av bananpink - 24 juli 2013 21:14

Det var en spännade dag med jossan. När jag skulle ner till Huddinge centrum var det rejält kallt kan Jag säga er. Fick ringa Jossan och fråga om jag kunde låna ett par jeans av henne. Det fick jag. Gick in på Hm och provade jeans. Kan säga att vi hade en person som låg på golvet och garvade. Det var inte jag. Jossan kunde inte hålla sig. Jeansen var för trånga och min rumpa var för stor typ. Det hela slutade med att vi skrattade både två och så fick jag inte va mina byxor. Efter den här händelse som tog ett tag. Gick vi och handlade middag. Vi köpte lite goda saker till middagen och även till kvällen.


När vi kom hem blev det att laga middag. Det gick mycket snabbare än vad jag trodde. Pizzan var god! Till efterrätt blev det choklad mousse. Man är ju bäst som kan göra såna saker. Sen började film maraton. Det var helt galet kan jag säga er. Vi tog in chips, vattenmelon, choklad mousse och lite dricka in i varddgasrummet oc började se den första filmen. Den första filmen blev Alvin och gänget. Både jag och jossan somnade av den filmen eftersom vi hamnade i matkoma. Andra filmen heter New year`s eve. Den råkade bara vara en julfilm. Vad gör det egentligen. Den var riktigt bra också. Sista filmen som vi såg heter Rock of ages. Wow säger jag bara om filmen. Den var bättre än vad jag trodde. Efter den sista filmen var slut åkte Jossan hem och jag gick och la mig.




Ovido - Quiz & Flashcards