Alla inlägg under maj 2012

Av bananpink - 1 maj 2012 17:35

Det är en sån där ledig dag idag:) Det är ritigt bra att man är ledig idag tycker jag.

Jag har inte hunnit blogga förän nu.

Idag så började det med att vi skulle åka och lämna min lillebror hos en kompis. Sen skulle jag och min mamma åka till mormor och morfar. När vi var där så gick jag, mamma och momor en promenad till en blom affär. Vi gick runt där en liten stund. Se gick vi hem och fikade med morfar:)

Vilken fint väder det var ute idag:) Efter ett tag så åkte jag och min mamma och handlade mat.

Så nu är vi hemma. Jag hoppas att våra potatis bullar blir goda nu. Vi gör egna tänte vi göra. Min lillebror tjatade på mamma i bilen, så det slutade med att vi gör egna.

Jag och min lillebror är ett stos fans av potatis bullar. Det är så gott:)



Jag är pollen allerige:( Det är inte så kul och nu är det jättemycket pollen ute.

Kan säga att jag inte tycker om pollen alls. Kan det inte finnas någon medicin som tar bort snuvan och klian

i ögonen. Blääää till pollen!!!

 

 

Pöss



Ovido - Quiz & Flashcards