Alla inlägg under augusti 2012

Av bananpink - 13 augusti 2012 22:09

Det får bli ett snabbt inlägg nu:) Jag kom sagt hem idag från Dalarö. Det var väldigt skönt att komma hem från Dalarö eftersom jag hade saknat emil,mamma och håkan. Mitt hem kommer alltid vara i huddinge:) Det akn ingen ändra på.

Sen har jag bestämmt mig för att gå på min pappas bröllop.


Jag var på Tekniska museet idag:) Jag visste inte att håkan och emil skulle vara hemma, så jag trodde att jag skulle få huset för mig själv, men det fick jag inte. Det var najs att inte vara hemma ensam. Det slutade med att jag följde med de till Tekniska museet. Det var ett tag sen jag var där, men det var faktiskt kul tycker jag.

Imorrn blir det Tom Tits med emil och mamma.



Bloggar mera imorrn:)

Pöss

Av bananpink - 12 augusti 2012 12:00

Jag kommer inte orka att blogga något idag, så jag gör tidsinställda inlägg iställe. Jag är inte på humör idag känner jag. Måste som sagt tänka på lite saker. Jag är trött på vissa saker nu. Jag känner att mitt riktigta ja i bloggen har kommit fram nu märker jag. Jag tror inte ni märker det förutom de jag känner som läser i min blogg. Det var väldigt svårt att skriva mitt förra inlägg eftersom den personen står mig nära, men jag orkar inte hålla tyst om det längre.




Jag kommer nog skriva mera sen.

 Det blir nog senare på kvällen tror jag.

Av bananpink - 12 augusti 2012 10:00

Det finns en sak som jag har svårt just nu. Det är att min pappa ska gifta sig med sin sambo. visst det är kul för de att de har hittat kärleken och så, men jag känner att jag inte kan gå på bröllopet. Varför???

Det har hänt så mycket och jag har blivit sviken så många gånegr av min pappa. Jag känner. Vad ska jag göra där. Jag åker till min pappa för jag vill ha en kontakt med min pappa för det är viktigt för mig.och hälsa på för att ha en kontakt, men jag har extremt svårt med min pappas tjej.  Min pappas tjej är snäl och det är inget problem och hon tar hand om mig, men när det gäller andra grejer, så tycker jag inte så mycket om henne.Det är att hon vill att pappa och hon ska ha bättre kontakt med hennes barn som är stora. Jag fattar inte grejen liksom. Är vi inte viktiga för honom eller. Jag har tänkt massor på det. Vissa gånger har jag gråter massor och det skulle kännas att jag svek honom om jag inte kom....


Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan bara inte helt enkelt gå. Det är ingen som förstår hur  känns det som. Jag är osäker som fan nu. Jag blir bara gråt färdigt av att tänka på att bröllop är nästa helg. Det är den 18 augusti. Om jag ska gå. Kommer inte gå för min skull.. Jag kanske vissar att jag är glad, men jag är nog ledsen att det inte kommer vara riktigt glädje på bröllopet.

Nu under de här dagarna ska jag tänka igenom om jag ska gå eller inte.



Jag har inte så många minnen med min pappa eftersom han aldrig har gjort något med honom när jag har varit där. Det känns som alla har en sån bra pappa som gör allt för sina barn och köper saker de vill ha, Jag får knappt present när jag fyller år. Jag vill inte ha en prsent. Det ända som jag vill ha är att min pappa finns där.Jag är inte avis på andra som har pappaor som är där för sina barn, men jag vill också ha en pappa som de. Jag kommer aldrig få det. Det är slut med det. Jag är arg och sviken på min pappa .

När mina föräldrar skiljde sig, så var det många saker som hände. Jag kan verkligen inte gå in på det. Det är för privat.

Men när min pappa träffade hans sambo och han blivande fru,så var det många saker som hände då.



Av bananpink - 11 augusti 2012 18:56

Nu är jag på Dalarö:) Jag trivs så där här. Som ni säkert vet så sålde min pappa och hans sambo deras hus i Strängnäs och flyttade till Dalarö:( Jag tycker faktiskt inte om Dalarö alls. Varför vill jag inte gå in på. Jag har ingen lust med det...

Det ska bli jätte skönt att komma hem till min mamma, Håkan och Emil:)

Visst det är fint här på Dalarö och så. Har ju varit här några gåneger tidigare pga min moster Mona. Men nu bor hon inte här längre. Jag kommer säkert tycka om Dalarö mera sen, men nu tycker jag verkligen inte om Dalarö. Jag saknar Strängnäs väldigt mycket!!



Idag när vi var och kollade runt i Dalarö och när vi kom till hamnen,så kommer det fram en kille som jag har glömt namnet på, men då fick jag reda på att han ska sjunga med sitt band på min pappa och hans sambo bröllop, men han hälsade och så. Sen pratade han lite och så. Vill tyvärr inte gå in på allt.

Igår så träffade jag en  av pappas och hans sambo vänner och de hade två söner som tittade väldigt mycket på mig och log hela tiden när jag tittade på de. Blev lite generad över det faktiskt. Det blev bara pinsamt typ. Sen idag så träffade jag en av killarna inne i ica och vi började och prata lite. Inget hände mera där. Skönt det:)Kommer vara här till måndag morgon för då åker jag hem!! Jippi:)

Imorrn blir det dopt för min del,men  jag är inte jätte sugen på att gå och jag behövde faktiskt inte gå på det om jag inte vill, så jag får se om jag går eller inte.




Pöss









Av bananpink - 11 augusti 2012 18:47

Hello!!



Nu är man tillbaka igen:)Det har varit skönt att vara borta från bloggen ett tag nu eftersom det har varit lite saker. Den mest anledningen för att jag inte har bloggat är att min dator har haft virus och jag har inte kunnat använda den:( Men nu är viruset borta:) Så nu kan jag blogga som vanligt. Varför jag inte bloggade på någon annan dator under tiden är för jag inte har haft någon lust att blogga och lite andra saker i mellan. Sen har jag jobbat på ett bageri i sommar:)



Det har hänt lite konstiga saker under tiden som jag inte har bloggat kan jag säga er. Vissa saker trodde jag inte kunde hända, men det hände faktiskt:) Det har varit roliga saker och även tråkiga saker.


Det kommer ett till inlägg snart då jag berättar vart jag är nu.

Pöss


Ovido - Quiz & Flashcards