Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Big drop

Av bananpink - 17 juli 2013 14:00

Heej!



Jag var på Skara sommarland med min familj. Det råkade vara min första gången jag var där. Gick upp tidigt på lördag morgon och sen åkte jag och min familj till skara. Jag hade en bild i mitt huvud att det skulle vara lite större och lite mera saker där på Skara sommarland. Kan säga att min bilden inte stämmde det minsta, men allt kan inte alltid vara som man har tänkt heller.

När vi kom dit blev vattenlandet på en gång. Jag kan säga att jag bävade för det, men ni ska veta att det var riktigt kul. Gjorde saker som jag inte trodde jag skulle våga. Fick bli barn för en dag. Det var underbart! Något som såg lite läskigt var den nya saken på vattenland. Den var som fritt fall fast läskigare om ni fattar. Jag vågade inte på lördag. Första dagen badade vi och hade skoj. Vädret var helt perfekt.

Efter all badande blev det en berg och dalbana som heter Tranan. Den var lite tråkigt tycker jag. Efter en dag på Skara sommarland blev det camping för hela familjen. Mamma hade ordnat en stuga för oss där, så sju personer skulle dela på stugan. Stugan var lika stor som på Nåttarö typ. Eftersom jag är liten och nätt fick jag sova på en madress på golvet.

Efter middag blev det sovdags för oss.


På söndag!


Då hände det grejer akn jag säga er. Vi städae stugan och begav oss till skara Sommarland igen. Ni var det sista gången för den här gången. Killarna i gänget ville till Vattenlandet eftersom det var inte så mycket folk. Sen var det även dåligt väder ute. Vi tjejer åkte lite saker. Vi hade det trevligt. Efter ett tag bestämmde vi för att gå och titta till killarna. De ville vara kvar på vattenlandet en timme till. Då hade min syrra blivit sugen, så hon ville också åka saker på vattenland, så hon fick med mig. Jag, min syrra, hennes kille, Håkan och Emil åkte lite saker. Sen gjorde jag det. Jag åkte den nya saken. Fy fan säger jag bara. Jag fick dödsångest av att stå där uppe. Jag såg mitt liv försvinna. Killen där uppe som tryckte på star där uppe, tyckte nog synd om mig, men jag tänkte hela tiden att det kommer gå bra. När jag står där och killen har låst in mig i tunnel och väntar på att lockan under mina fötter ska försvinna. Får jag panik. Det gick på två minuter. Jag skakade jättemycket och jag var jätteglad över att överleva det när jag kom ner. Efter det blev det lek i poolen. Sen blev det lunch. Efter lunchen blev det att vi åkte lite saker och sen var vi klara på Skara sommarland. Sen var det en 4 timmar lång bilresa bara innan vi var framme i Stockholm.



Den heter Big Drop den nya saken på sommarland.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!   Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett li...

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40


Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig. Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite...

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01


Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu! Jag skriver mera om min dag lite senare. Bjuder på min bild på mig nu. ...

Av bananpink - 27 mars 2014 19:26


Min förkylning som jag har haft i en vecka nu, har inte försvunnit. Sjukt jobbigt. Som tur var har jag inte feber. Så jag har inte pallat blogga något som jag har tänkt. I helgen kommer det hända lite saker. Först blir det dop och sen ska jag ...

Av bananpink - 15 mars 2014 18:19


Hej! Denna dag har som sagt varit lugn. Det har varit så skönt tycker jag. Jag vet två som tyckte det var kul att jag kom på besök. Åkte som sagt hem till mormor och morfar. Det gjorde mun dag. Jag och mormor pratade om lite saker som har hänt på ...

Ovido - Quiz & Flashcards