Alla inlägg under juli 2013

Av bananpink - 12 juli 2013 15:00






På lördag blir det skara sommarland. Jag hara aldrig varit där. Det ska bli kul att åka dit, men jag är inte jätte förtjust i rutchkanor. Blää. Måste väl offra mig lite nu för min familj. Något jag ser fram imot är när min mamma ska åka rutchkanor. Jag vet att hon inte är förtjust i det heller. Sen blir det massor skoj med familjen.






Såg att de har någon ny sak på skara sommarland. Det är mellan 18 eller 20 meter som man faller fritt. Vem vill åka en sån sak liksom. Inte jag iallafall. Kommer ju dö då. De på mitt jobba retar mig lite. Jag tror ärligt talat att jag är lite rädd för rutchkanor. Pinsamt och jag vet det, men jag tycker inte om rutchkanor i badhus eller på utomhus bad. Jag ska övervinna min rädsla denna helg. Jag får väl berätta hur det var på söndag när jag kommer hem.

Av bananpink - 12 juli 2013 11:30






I helgen kommer jag åka bort med min familj, men jag måste dock vara tillbaka på söndag igen. Det gör inget för lilla mig. För denna vecka som kommer ska bli så roligt. Det får ni veta nästa vecka.




Av bananpink - 11 juli 2013 13:00

När jag var på Nåttarö så valde jag bort mina linser och körde bara på glasögon. Tyckte det var så skönt. Linser är bra om det regnar ute eller om man bara vill slippa glasögon någon gång, men jag har börjat att använda mina linser för mycket nu. Det är dags att börja använda glasögon mera. Tror det skulle funka om jag har de på mitt jobb.


Av bananpink - 10 juli 2013 21:45

Berättar på torsdag vad jag ska göra med mitt hår då. Jag tror inte ni kan gissa vad jag ska göra. Bilden talar sitt språk vad som kommer hända

Av bananpink - 10 juli 2013 17:15

För några dagar sen fick jag reda på att pappas fru har fått cancer. Jag visste inte hur jag skulle ta in det. Det värsta var att han inte hade sagt något till mig. Min pappa hade ringt till en av mina systrar och sagt det. Sen i fredag ringde han och sa det. Nu vill han att jag åker dit och hälsar på. Bara för att hans fru har fått cancer ska jag komma dig. Varför ringde han inte när jag tog studenten, bara för hans fru mådde dåligt då pga cancer hon har fått. Jag har insett att allt är förändrad nu.


Jag kan äntligen släppa taget om min kontakt med min pappa. Jag vet inte om jag vill ha min pappa i mitt liv längre. Han har gjort saker som inte är ok. Jag kan inte förlåta honom heller. Sen vill han inte inse vad han har gjort. Alla hans misstag som han har gjort har gjort mig lilla. Jag vet inte om jag känner honom längre.


Det kommer aldrig bli bra mellan oss. Jag har inga minnen från någon sommar med honom. Varför? Han valde bort mig och var med sin fru iställe för mig. Ni vet inte hur det känns eller att han dricker sig full varje helg och ibland mitt i veckan. Blir besviken varje gång. Gråter mig till sömn de flesta kvällnarna för att han valde bort mig. Jag vill bara ha en pappa som alla andra har. Varför kan jag inte få det. Ska det vara så svårt. Han har gjort sitt val och jag har gjort mitt val. Jag kommer sakna honom, men jag måste göra det här.



Av bananpink - 9 juli 2013 18:48

Jag har inte bloggat något nu på ett tag, men jag har varit tvungen att tänka på mig först. Måste smälta lite saker. Har fått ett dåligt besked. Inget jag vill ta upp nu. Sen har jag jobbat som endåre kan jag säga er. Sen har jag fått reda på att min sommar vikare kan bli förlängd. Super glad, men då måste jag vänta med andra saker. Jag vet inte vad jag ska välja, men det får väl lösa sig efter tiden.


Jag har haft en vecka semester som jag behövde verkligen. Jag och Linnea hade bestämt att åka till Nåttarö långt innan. Jag visste inte vad som väntade mig heller. Jag och Linnea hade super roligt under hela veckan. Ön var lite större än vad jag trodde den skulle vara. Något som jag inte tyckte var så kul var alla spindlar och ormar!! Trodde jag skulle dö när jag såg alla ormar på en och samma gång. Fy fan säger jag bara.

Vi var några gånger på krogen som de hade där. Det var mysigt. Sen blev Linnea lite förtjust i några killar där. Skrattade åt det jätte mycket. Ni skulle ha sett henne.


Jag skriver mera imorgon iställe



Ovido - Quiz & Flashcards