Alla inlägg den 2 december 2012

Av bananpink - 2 december 2012 18:39

Något som ajg tycker är lite jobbigt nu. Det har ju snöat ute!! Det är inte heller lite snö ute.  Hur mycket som helst med snö ute.Bläää till snö säger jag bra. Jag är inte en sån person som tycker om snö. Tycker det är jobigt med snö. I vissa stunder är det mysigt med snö. Som exempel på julen och nyår och när det är sol ute. Vill bara inte det ska bli halt ute. Då kommer jag nog ligga på sjukhuset med brytna ben eller något sånt. Det sa bli skönt med vår sen.

Tycker det är lite skönt att snön ha kommit för då behöver inte all snö komma senare.


Man vill bara åka utomlands när snön kom. Jag funderade nästan på att ligga kvar i sängen hela dagen, men det gick tyvärr inte.


Av bananpink - 2 december 2012 18:24

Den här söndag har jag inte gjort något faktiskt. Bara varit hemma. Köpte en julklapp till idag till min lillebror kom jag på nu. Jag måste ha någon abonnemang till min mobil. Igår fick jag ett sms att jag måste fylla på mitt kort. Jag orkar verkligen inte med det. man vill ju ha en abonnemang som är bra för en och för plånboken.


Det är så skönt att jag ha lektion till halv elva imorrn och sen slutar ajg. Hur underbart är inte det? Jag tycker det är bra för jag tycker inte om måndagar. Lite trist att jag inte ha någon praktik den här veckan dock. Min praktik är verkligen bra och jag trivs där väldigt bra, men på fredag ska jag dit igen. Längtar dit lite gran.



Måste ta och fundera på vilken abonnemang man ska ha också den här veckan då.





Ovido - Quiz & Flashcards