Alla inlägg den 23 december 2012

Av bananpink - 23 december 2012 17:47

Idag är det söndag och imorrn är det julafton. Det känns en smula konstigt tycker jag. Har inte gjort så mycket iadg. Mest salget in presenter och gjort lite armband som de också i min familj ska få. Det tog sin tid att göra armbanden. Nu har jag fixat allt och det är klart. jag kan nu koppla av. Det blir att skriva lite inlägg till imorrn. Jag kommer inte hinna skriva  några imorrn eftersom det är julafton.



Jag har funderat lite om jag verkligen har någon tid över att blogga. Egentligen har jag andra saker som är mycket viktigare än bloggen. Så jag måste nog ta en blogg pause. Jag vet att det är trist, men för mitt bästa och för bloggen, så känns det rätt nu. Om jag kommer tillbaka till min blogg får vi allt se. Jag kan inte lova något nu. Det är trots allt sista året för mig i skolan. Jag vill verkligen klara av det här med skolan.




 


Av bananpink - 23 december 2012 17:33






Jag är så trött på personer som lovar saker och sen kan de inte lova det. Hur kul är det att var ensam på nyåre. Tack så kallad bästavän. jag börjar få nog nu. Hon säger att hon glömt det, men egentligen ligger det till så här att hon vill fira med sin kille i ställe med mig. varför säger man det inte lite tidigare. Jag är riktigt sur på henne nu. Hennes kille kan dra åt helvete. Fy fan för honom asso. Min bästis gjorde verkligen min dag. Jag är inte sugen på att fira nyår längre tack vara henne.



Ovido - Quiz & Flashcards