Alla inlägg den 11 december 2012

Av bananpink - 11 december 2012 19:00



Av bananpink - 11 december 2012 15:33

Jag är verkligen trött idag efter min praktik. Har gjort så mycket. Det blev ungerfär 100 tårtor till västerås. Undrar lite vad de ska ha alla tårtor till. Sen har jag fått en beställing på en bröllopstårta och en figurtårta. Jag tycker det är mycket roligare att göra tårtor än att göra muffin. Man får skapa ett konstnär då. Det blir nog att jobba natt för min del när det gäller bröllopstårtan. Sen har jag fått mitt schema inför jullovet. Kommer jobba natt från den 21 december till den 6 januari. Längtar till det. Sen kommer jag jobba varje helg och det kommer bli natt. Jag har ingen problem att jobba natt.


Det bästa som inte får hända har hänt idag. Trodde inte det var sant när min chef sa det. Företaget som jag har min pratik för ska flytta till USA. Det bästa är nog att de vill ha mig där då. Hur underbart är inte det. Tänk vilken möjlighet jag har då. Jag har drömt att flytta dit, men jag trodde aldrig att det skulle bli verklighet. Måste bara fundera lite innan jag bestämmer mig först.




Ovido - Quiz & Flashcards