Alla inlägg den 13 december 2012

Av bananpink - 13 december 2012 19:47

Av bananpink - 13 december 2012 19:28

Hello!


Min dag idag har varit intressant. Det har hänt mycket saker för lilla mig. Men jag känner att några saker nu kommer klaras upp inom kort. Det är nog det bästa när problem försvinner. Då behöver man inte ligga vakan hela natten och tänka på det. Fast jag ligger inte vaken på natten och tänker på det. Iställe kan jag tänka på den saken hela dagen. Det är skit jobbigt kan jag lova er.


En ska som ajg inte har fattat än är att man inte ska äta deg. Jag tycker om deg väldigt mycket. Har svårt att inte äta deg på min praktik. Jag är inte den ända på min praktik som äter deg. Idag fick jag en klump med deg och jag ville typ inte lyssna på vad en kille på min pratik sa för något till mig. Han sa att jag kunde få ont i magen och må lilla av degen eftersom degen innerhåller bikarbonat. Som dum jag var så åt jag hela degen ändå. Jag tänkte inte så mycket. Nu har jag ont i magen och mår illa av degen. Jag får skylla mig själv faktiskt. Ingen deg för lilla mig.



För de som inte vet det. Det är inte bra att äta deg som inte har varit inne i en ugn. Magen klarar inte av bikarbonat och gör som din magen jäser. man får inte en stor magen, men man kommer må illa och ha ont i magen en lång tid.




Ovido - Quiz & Flashcards