Alla inlägg den 15 december 2012

Av bananpink - 15 december 2012 20:15

Skulle bli väldigt glad om man kunde få nåtot av dessa skor. Jag har nog blivit kär i skorna tror jag. Sen vet jag att de är sköna. Nästan så att man blir sugen att köpa de nu, men man kan alltid hoppas att man kan få någon av dessa i julklapp.



Av bananpink - 15 december 2012 17:05

Heej


Det blev inget bloggande från min del igår efersom jag inte kom på något att blogga om, em nu är jag tillbaka. När jag var på min pratik igår så de att det skulle komma upp till 30 cm snö idag!! Jag sa att de skämtade om det, men vid halv två typ idag så började det snöa. Kan nog säga att det inte kommer komma 30 cm snö. Det är hur mycket som helst. Jag vill inte det ska komma mera snö nu.


Idag har jag spännderat min dag i stan med min mamma. Det blev en hel del julklappar. Nu behöver man inte vara orolig över att man inte kommer hinna. Jag vet inte vad jag ska köpa till lenne i julklapp, men det kommer nog lösa sig snart. Jag har jullov den 20 december!! Det är väldigt bra tycker jag. Den 20 december ska jag och jossan ut och äta. Vi går sällan ut och äter mat. varför kan jag inte svara på.








Ovido - Quiz & Flashcards