Alla inlägg den 12 december 2012

Av bananpink - 12 december 2012 21:00




Till helgen blir det att köpa julklappar för min del. Jag vet inte när jag kommer hinna göra det annars. Sen kommer jag säkert glömma bort det. Det vill jag inte. Det blir stan med mamma på lördag. Mysigt.


Av bananpink - 12 december 2012 19:30

Sitter nu med ricinolja i mitt hår. jag hoppas att det funkar med ricinolja. Angående det här med laxerinsmedel som det stod på flaskan. Jag var faktiskt tvungen att fråga någon om det. Det som jag fick reda på är att det står så för att man inte inte vill aska köpa det eller använda det. Det är som sagt väldigt popelärt med ricinolja. Sen ska man inte använda det heller som laxeringsmedel eftersom man kommer må så dåligt av det. det är lite som en täckmantel att det står laxeringmedel. Det var väldigt svårt att köpa det på apoteket eftersom det var slut överallt. Lite jobbigt tycker jag.



Till något annat nu.

Det känns som det börjar bli varmare nu tycker jag. Tycker det är så härligt, men det är lite synd att snön åker bort. Snön kan vara kvar till julafton och sen kan den försvinna. jag vill helst nu åka bort. tänkt om man kunde ligga på en strand och sola hela dagen eller bada varja dag. Tänker tillbaka på när jag var i Thailand. Låg där på solstolen och solade varje dag. Jag vill tillbaka dit nu!!










Ovido - Quiz & Flashcards