Alla inlägg den 27 december 2012

Av bananpink - 27 december 2012 21:00

Det blir nyår för lilla mig. Jag var ju lite sur över att det inte skulle bli något nyår för mig. Det löste sig som tur var. Jag hoppas nu bara att vi kan ha middag hemma hos mig. Det visade sig att jossan valde bort sin kille. Jag blev lite chockad över det. Det brukar inte hända liksom. Det kommer bli jag, jossan och lenne på nyår. vad som kommer hända är lite oklart kan man säga. Det ska bli lite mysigt tyckar jag att fira med de.


Av bananpink - 27 december 2012 19:48

Nu är jag här igen. Den här dagen har varit väldigt bra och den hade inte kunnat bli bättre än vad den var. Idag hade jag, jossan och lenne planerat att åka in till stan och göra en grej. Grejen som vi gjorde vill jag inte gå in på vad det var för något för jag skäms lite för den grejen och jag skulle nog bli lite generad av hela grejen. Det skulle bara vara vi tre, men en kompis till jossan som heter Kim undrade om hon inte också kunde följa med. Vi alla tre sa ja. Jag känner Kim lite sen innan och det var kul att träffa henne. Jag fattar inte hur hon kommer att klara av utbildningen för att bli lärare. Inget som jag skulle bli. Tror att Kim kommer klara sig vädligt bra som lärare.

När vi var i stan så gick vi till en hemlig affär och vi var där inne väldigt länge. Jossan skulle tydligen köpa något där inne. Efter den där hemliga grejen, så drog vi och åt. Jag och Kim klagade lite i den hemliga affären över att vi borde gå och äta nu. Det blev kebab för mig och jag som vi delade på den. Kim tog en pizza och lenne tog en kebab i bröd. Efter lunchen drog vi vidare mot hm och ålhens. Var också inne på myrrorna. Jag är aldrig inne på myrrorna. Vet inte om det är något affäre för mig.

När det gäller shopping kom jag hem med lite saker. Det blev torr shampo som är väldigt bra. Sen blev det läppstift och halsduk och wax till lillebror. Det var lite jobbigt att handla på grund av alla reaorna. Imorrn blir det att sticka ner till huddinge och kolla in om de har något bra på hm för lilla mig.


Det här inlägget blev lite lång kan jag tycka, men det får nu duga.





Ovido - Quiz & Flashcards