Alla inlägg den 10 december 2012

Av bananpink - 10 december 2012 20:00

Kom på en ide när jag kollade runt på tåror på internät. Man kan ju göra en jultårta. Tror inte många gör jultårta. Fast det kan jag ha helt fel om också, men iallafall så kom jag på värsta ide om min jultårta. Det skulle vara maffig kan jag lova er. Fågar inte skriva hur den ksulle se ut efterom jag själv är lite osäker på det,men jag vet inte om jag skulle våga göra min tårta verklig. Jag får helt enkelt se om jag gör en jultårta. Det skulle vara kul. om jag nu gjorde en.



Av bananpink - 10 december 2012 16:33

Hello!


Det var en liten tuff dag idag. Inget som ajg tyckte var stört kul om man nu säger så. Jag har gjort 30 vagnar med muffins formar i. Visste ibland har vi mycket saker, men idag slog nog vi rekord på mest vagnar när det gäller muffins. Tycker dock synd om de ska packa ner alla muffins. Det kan inte vara kul. Sen så fick jag reda på att jag ska jobba annan dag jul och dagen efter det. Trodde de skämtade, men det var sant.

Det är extra jobbigt när det är några på min praktik som är sjuka för då blir vi ännu mera stressad. Det är skönt att jag är hemma nu. Om en stund ska jag göra mat till mig och min lillebror. vad det blir vet jag inte. Får bli en överaskning.


Det känns osm det här inlgget handlar mycket om min praktik, men nu får den handla om min praktik. Just det! Snart ska jag ha prov på min praktik. Det ska bli spännande tycker jag. Jag har fått en ledtråd om det kommer bli tårtor och något mera.




Ovido - Quiz & Flashcards