Alla inlägg den 17 december 2012

Av bananpink - 17 december 2012 19:33



Av bananpink - 17 december 2012 19:18

Idag är det månadg. Jg vet att månag inte tycker om måndagar. Jag är inte överförtjust i måndagar, men på något sätt har den här måndag varit bra. Det var inte alls jobbig att gå upp tidigt. Det var väldigt skönt tycker jag. När jag kom till min praktik idag fick jag reda på att jag har en beställing på en bröllopstårta. Det är verkligen kul att göra tårtor och speciellt bröllopstårtor. Flera vånningar och man gör den fin med blommor och andra saker som kunden vill ha. Jag längtar till imorrn.


När jag kom hem idag, så satt ajg och gjorde engelska. Det är lika bra att börja nu. annrs så kommer jag glömma bort det och då måste jag göra det sista veckan innan skolan börjar. Det vill jag inte. En sak som jag inte tycker om är att det börjar bli varmt ute. Snart kommer det bli slask och sen kommer det bli kallt. Gissa vad det blir då? Då blir det halt ute. Jag tycker inte om hala vägar. Något som jag verkligen vill undervika.





Ovido - Quiz & Flashcards