Alla inlägg den 2 september 2012

USA

Av bananpink - 2 september 2012 18:35



Av bananpink - 2 september 2012 18:18

Hello!!



Jag vet inte, men jag tror jag har blivit förkyld. Jag vill inte det. Sitter här och akn knappt andas genom näsan. Det r sköit jobbigt att var täppt i näsan. Det skulle vara jätte bra om det kunde gå över till imorrn eftersom jag har skolan. Behöver inte var i skolan hela dagen för jag slutar 10.30 eller något sånt. Sen råkar det vara mitt första skolvecka för mig för i år. Har bara haft praktikt nu.


I helgen har jag, mamma, Emil och Håkan varit på landet. Det var väldigt skönt att vara där. Men på fredag började det regna som jag inte tyckte om. Som tur var slutade det regna. På lördag hade de städ dag. Så jag var med och hjälpte till. Det gick bra för mig tycker jag. Sen blev det fika och korv att äta. Det var gott. Somnade nästan i soffan sen när vi kom hem. Idag som är söndag, så åkte vi hem tidigt från landet eftersom Emil hade fotboll och simming lite senare på dagen. När vi hade ätit lunch åkte jag och mamma till Farsta. Hittade lite saker där.Det blev ett sätt trännings kläder och spring skor. Sen köpte jag mörk blåa byxor. Nu ska jag började träna i mina nya trännings kläder. Ska vara duktigt nu. Ska inte svika det här. Jag brukar ju göra det. men jag känner att ajg måste ut och springa för det är ju bra för sin kropp. Så nu ska jag ut och springa några gånger i veckan. Just nu måste jag vänta lite eftersom jag är lite förkyld. Snart blir det.






Ovido - Quiz & Flashcards