Alla inlägg den 14 september 2012

Av bananpink - 14 september 2012 20:00


När jag så den här bilden blev jag vädligt sugen på muffin. Tänk vad gott det skulle vara att sätta tänderna i en muffin med strössel på. Jag känner nästan den där känslan nu. Jag har tänkt lite på den där muffins gärnet eller vad det nu heter. Man kanske borde ta och köpa det och göra fina muffinsar. Nackdelen är nog att jag kommer får äta upp alla själv. Fast det skulle ju vara gott tycker jag. Nu är jag sugen på att baka muffin. Någon dag här ska jag baka muffin med något smarrigt på.




Av bananpink - 14 september 2012 15:02




Av bananpink - 14 september 2012 14:54

Jag har nog aldrig tyck om råtter eller möss. Tycker de ser läskiga ut. Sen är de stora och har lång svans. Jag skulle nog aldrig vilja ha en rått som husdjur. Jossans lillebror har två råtter som husdjur och varje gång jag är där blir jag lite rädd att råtterna ska bita mig. Det värsta skulle nog vara om en råtta skulle jaga mig eller något sånt. Fast en råtta kan ju inte jaga en. Inga råtter för min del. Hela grejen med en råtta gör så jag får rusningar.


Av bananpink - 14 september 2012 14:40

Det har äntligen blivit fredag idag!! Jag har längtar efter den här dagen. Igår skulle jag har bloggat, men andra saker kom i mellan. Gick en promenad till rådis med min mamma och min lillebror. Var där ett tag. När jag kom hem, så tyckte jag inte det var någon ide och så var jag för trött. Idag får det bli fyra inlägg då eftersom jag inte bloggade igår.

Om en stund ska jag hem till jossan, men jag hinner vara hemma ett tag till.  Jag hade satt på mig sommarkläder typ och så ska det regna bara för det. Jag blev lite sur faktiskt.



Jag ska vara duktigt idag när jag kommer hem till jossan. Jag och hon ska jobba med vårat projektarbete. På ett sätt är det bättre att börja nu, så har man gjort  en del i arbetet. Det blir att skriva en hel del och rita lite mallar till hur tårtan ska se ut och andra saker till det.











Ovido - Quiz & Flashcards