Alla inlägg den 6 september 2012

Av bananpink - 6 september 2012 19:59


Av bananpink - 6 september 2012 19:39

Oj då. Jag kom på idag att jag inte har bloggat något nu på länge. Det finns en anledning till varför. Jag har fokuserat mera på skolan nu under de här dagarna. Det är mitt sista år och jag måste göra bra i från mig. Jag kommer bli plugg nörden inom kort. Bloggen får helt enkelt nu kommer i efterhand. Den här veckan har varit lite chill faktiskt om man ska fråga mig. Började halv ett och slutade fyra. Sen har man haft prov och andra saker som man måste ta tag i.

Det är inte alltid det roliga, men när jag har gjort allt klart i skolan, så tar jag studenten!! Det kommer vara galet. Jag kommer sakna min klass rätt så mycket. Jag vet att vi är högljuda när vi har lektion, men vi har väldigt roligt ändå. Som idag hade vi kramkalas. Vi hade en håll timme, så vi i min klass hade tråkigt så det slutade med att en tjej kramade mig och efter det kramade typ de andra mig. Jag har även fått ett namn. Det är lillen eftersom jag är kort.






Jag märkte idag att det håller på bli kallare ute nu. Jag vill ha värme ute. Det är redan sol ute. Något är iallafall bra. Men på något sätt vill jag inte ha höst. Då måste man ha på sig mera kläder. Jag är van att bara ha ett linne och ett jeans short på sig. Nu blir det skinn jackan, jeans och en tröja. Blääää. Det skulle inte vara fel om man kunde åka till Thailand. Vad häligt det skulle vara.


Pöss




Ovido - Quiz & Flashcards