Alla inlägg den 9 september 2012

Av bananpink - 9 september 2012 19:11

Idag har jag varit i farsta med min mamma och syster. Det var trevligt. Var näsatn tvungen att följa med eftersom jag inte hade köpt något present till min andra syrra som har sin inflyttninsfest och  även fira sen födelsedag. Jag kan vara lite dåligt på presenter, men sen brukar jag inte veta vad jag ska köpa helle. Jag hoppas nu att hon kommer tycka om min present. Annars är det inte bra asso. Jag köpte även ett par skor i farsta. Skorna var så fina. Efter ett tag åkte vi hem. Sen åt jag lite tacos till lunch när jag var hemma.




Tänkte jag kunde berätta vad jag har gjort i helgen.

På fredag tidigt på dagen åkte jag, mamma, Emil och Håkan till landet. Jag och Emil hoppade lite studsmatta och sen gick vi in och tittade på tv. Sen åt vi och jag tog om hand disken. Efter disken tittade jag på tv. Gick och la mig.

Lördag vaknade jag upp på landet, men vi skulle åka hem efter ett tag. Jag och Emil hoppade först studsmatta. Sen spelade vi fotboll och även rack med boll. Jga har helt glömt vad det heter. Lite jobbigt faktiskt. senare på dagen efter vi hade ätit lunch och jag suttit i solen ett tag, så begav vi oss mot Huddinge. När vi kom hem så vissade det sig att min syrra från Norrköping skulle komma hem till oss. Det slutae jag med att jag stannade hemma med henne och min lillebror. Vi åt tacos och cola till. När vi tittade på film blev det massor med godis och chip. Filmerna som vi såg på heter Men in black och Dumma dig.

Somnade i soffan. Gick och la mig och nu är det Söndag. Det var min helg.



Ses imorrn







Av bananpink - 9 september 2012 18:59

Något som stämmer in på mig är att jag har tandläkareskräck. När jag bara tänker på tandläkare, så ryser jag lite. Jag tycker inte om att gå dit. Imorrn har jag en tandläkare tid. Jag kan inte vänta hur länge som helst heller, men det går inte eftersom jag fyller 20 år, så kommer jag vara tvungen att betala när jag går dit. Det suger ju. Gå till tandläkaren är inte en billig historia. En grej som jag inte tyckte om var när jag skulle få min tandställning. Det gjorde väldigt ont och jag satt och jag kramade i hjäl min egna hand. Jag är glad över att jag har haft tandställnning eftersom det var lite jobbigt på ett sätt. Det ska bli spännande att se vad som händer oss tandläkaren. Sen hoppas jag att jag inte har något håll i mina tänder. Skulle nog få panik och inte vilja laga mina håll då.








Ovido - Quiz & Flashcards