Alla inlägg den 25 september 2012

Av bananpink - 25 september 2012 19:41

Det finns ett märke som jag tycker så mycket om. Det är självklart Sephora. Vill att det märke kommer till Sverige. Det skulle vara kul. De har smink och lotion och mycket mera. Jag fick för några år sen två lotion som luktar choklad och aprikos. Sen fick jag även parfym som luktade aprikos och choklad. Jag vill inte använda min lotion som luktar choklad för jag tycker den luktar så gott. Fick reda på att det nog är bäst att använda de. Jag hoppas att Sephora kommer hit.





Av bananpink - 25 september 2012 19:24

Jag såg nu att min blogg inte ser så bra ut, så jag har bestämmt att jag sak göra något åt den. Kan bara säga att den inte ser fin ut. Jag har lite planer på vad jag ska göra för blogg design. Jag bara måste erkänna att jag suger verkligen på att fixa en header. Det kommer gå åt skogen och jag har tyvärr inte någon anningen om vem som kan fixa det. Kan dock inte heller säga när jag ska göra om min blogg.

Det kommer bli snart.

Jag vill ha en blogg som är som jag. Det är låter nog konstigt. Men min design som jag har nu är jag inte nöjd. Det kan nog ta ett tag. Måste göra den riktigt fin.



Det skulle vara fint om man kunde ha körsbärblommor på headen eller hur jag nu gör.








Ovido - Quiz & Flashcards