Alla inlägg den 12 september 2012

Av bananpink - 12 september 2012 18:43

Jag saknar dig för varje dag. Jag vill ha dig här. Kan inte leva utan dig. Du har flýttat från våran lilla hålan som vi bor i. Kvar är jag ensam. Trodde aldrig det skulle vara så här ensamt som det är nu. Det går inte en dag utan jag tänker på dig. Alla minnen som vi har tillsammans. Allt har förändrat mellan oss. Jag är så rädd att du kommer glömma mig.  Det ändå som jag vill är att du kommer tillbaka. Visst vill jag att du ska gå din utbildning, men jag vill ha dig här.  Det känns som allt försvinner nu. Jag har inte träffat dig på många veckor. Jag vet inte ens när jag kan träffa dig. Det kanske blir när jag tar studenten. Jag vill inte att det ska ta så långt tid. Jag vill träffa dig nu.



Kommer du ihåg när vi var i Danmark och du var så kär i en dansk kille. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då. Jag trodde inte du skulle gå fram till honom. Det hela gick väl inte så bra för dig eftersom han inte fattade vad du sa. Under den veckan hann vi med många saker som var roliga. Den resan med dig var underbar. Vi hade det så kul där. En annan gång var vi i Skåne och där hände det också saker som jag inte kommer glömma. Jag minns att vi gick upp varje morgon och gjorde frukort till de andra. Det var bara för vi inte ville laga middag. Den där festen sen som vi var på där var himla kul med dig.

Det finns helt klart många saker som vi har upplevt tillsammans. Den där sommar som jag var hemma hos dig och bade i din pool och det började regna. Vi skrattade  väldigt mycket om det. Vi gick aldrig upp, så vi var kvar i poolen tills det slutade regna. Din student var så bra. Hade en underbar kväll med dig på Pure när din studentfest var.

Det är en del av de sakers om vi har upplevt tillsammans.




Sitter och tänker på såna minnen nu. Kan inte lsuta tänka. Jag vet att vi har bråkat en hel del, men vi har alltid blivit vänner igen, du rä en vän att lita på. du har aldrig svikit en. jag vet att vi har blivit stora nu och man har ju saker som man vill uppleva. jag trodde väl aldrig det skulle vara så här tomt utan dig. jag vet själv inte vart jag tar vägen efter min student. Allt gick så snabbt



Av bananpink - 12 september 2012 18:26

Det var inte min dag idag. Allt som kunde gå fel gick fel. Det första så hade jag glömt ställa om min väcka klocka, så jag vaknade kvart i 6, men jag skulle egentligen gå upp kvart över 5. Det helar slutar med att jag fick springa till min praktik idag. Jag skämdes lite över att jag kom 10 minuter sent. Det var ju inte bra. Sen satt jag ugnen på fel temperatur och grader efter det så tog jag i en vagn som var varm. Alla pajer som jag skulle göra blev typ fel nästan efersom min chef hjälpte mig. Det skulle han inte ha gjort. Blev ganska stressad. När jag hade slutat för dagen, så gick jag ner till Huddinge c och handlade en ny tröja till mig. Gissa vad jag gjorde. Jag tog ju fel storlek på tröja. Bläää där. Fick ringa och fråga om de kunde ligga undan den rätta storleken till mig imorrn. Imorrn får det inte hända saker som jag inte vill.

Den här dagen har bara varit strul. Jag vill bara att det blir natt, så jag kan sova och vakna upp till en dag som är bra och solen lyser. Jag hoppas verkligen dagen imorr blir bra för min dag idag sög faktiskt.








Av bananpink - 12 september 2012 18:19

Det finns inget skönare skor än uggs. Jag kommer ihåg förut när jag inte ville ha uggs och ville inte använda de, men nu har jag använt de så mycket att de har blivit slitna. Kanske daxs för nya. Jag fick höra att min mammas chef skulle åka till USA, så jag hoppas nu att mammas chef kan köpa ett par uggs till mig. annars så får jag köpa svindyra uggs här i Sverige. Inget som jag har lust med. I USA kostar de typ 800 kronor och här kanske 2000 kronor. Jag kanske överdriver priset som är här i Sverige, men jag har ingen anning. Jag funderar annars att önska mig ett par. Det skulle vara bra.






Ovido - Quiz & Flashcards