Alla inlägg den 11 september 2012

Av bananpink - 11 september 2012 19:47

Det är så här att ajg ska göra en bröllopstårta som mitt prokjet nu i trean. Jag har redan skrivit det här en gång innan tror jag. Jag skulle vilja ha eran hjälp. Det är så här att jag inte vet vilken bröllopstårta som jag ska göra. Vill göra en tårta som är en utmaning och som ska vara rolig. Så om ni nu har något tips är det bara att skriva en liten kommentar:)

Det skulle vara jättesnällt!!





Av bananpink - 11 september 2012 19:19

Heej!


Min dag idag har varit väldigt bra tycker jag. Fick reda på min praktik att jag bara skulle jobba till 12 eller 13 idag. När jag fick höra det blev jag glad. En sak som jag inte är glad över att jag har fått skavsår igen!! Tusan också, så nu kan jag knappt ha skor på mig. Det värsta är att jag inte kan ut och springa. Jag som hade sagt till mig att nu ska jag ut och springa. Det kommer minst ta en vecka nu innan det har läkt typ. Bläää.  Nog om det nu.

När jag hade gått och hämtad min lillebror hos hans skola, så var vi hemma ett tag innan våran mamma ringade och frågade om vi inte ville äta på macdonal. Det slutade att vi åkte dit. På ett sätt var det bra att min lillebrors skor gick sönder, så vi kunde åka ner till huddinge c och äta. Jag har ätit en hundralapp!! Det är ett skämt, men min kära lillebror var lite sur i affären och fick godis som var som pengar, men godis pengarn var  gjort av något konstigt godis. kan säga att det var väldigt äckligt och godis pengarn var lika tunna som en riktigt peng. Det hela var lite konstigt tycker jag. Vill inte äta det igen.


Nu ska jag ner och mumsa på en bit prinsesstårta.





Ovido - Quiz & Flashcards