Alla inlägg den 17 september 2012

Av bananpink - 17 september 2012 19:46

Nu är lilla jag här. Hoppas att ni alla mår bra. Jag mår jättebra. Den här helgen har varit väldigt stressad för mig. Hann tyvärr inte och blogga något. Det suger, men sånt är livet ibland. så jag tänkte berätta lite vad som hände i helgen.

Min helg startade med att jag gick hem till jossan för att plugga litte och jag passade även på att sova över där. Vi åt tacos och tittade på film, men efter halva filmen, så somande vi. På lördag när vi vaknade upp åt vi frukost och gjorde i ordning oss. Efter det började vi plugga lite. Satt och pluggade i två timmar eller något sånt. Sen blev både jag och jossan hungriga och då gjorde vi omelet och bacon till. Det var väldigt smarrigt.

Vid halv tre gick jag hem och när jag var hemma gjorde jag ordning mig för fest. Min syster fyllde år och så hade hon och hennes sambo inflyttningsfest. Träffade alla i min stora släkt samt min syrrans sambo familj. Maten var god och efterrätten. Satt och pratade med de andra. Det var en lyckad kväll tycker jag. Jag, mamma, Emil, Håkan och min andra syrra åkte hem tidigt eftersom vi skulle till Norrköpning nästa dag. Somnade som en stock sen när jag kom hem. Söndag morgon gick vi upp vid 10 ungerfär och åt frukost. Sen satt jag på mig kläder och åkte till Norrköping. Skulle se på Vita hästen. Min syrra som heter Sanne har en kille som spelar i Vita hästen. När vi kom till Norrköping tyckte jag att staden var stor. Det var en väldigt fin stad, men när vi kom till området som min syrra och hennes kille bor i, så såg det ut som vi var i Malmö. Fast det var vi inte. Det var likt. Lägenheten som de bodde i var fin och stor. Till lunch blev det kebab för min del. De andra åt pizza. Det var jättegott med kebab eftersom man inte äter det så ofta.

Efter lunchen gick vi upp till lägenheten och drack lite kaffe innan matchen. Sen åkte vi till hockyn. Deras sätten i hallen var så sköna. Man blev inte kall om rumpan där. Vita hästen vann med 3-2. Efter matchen var det en lång väg hem.

Så var min helg.




Ovido - Quiz & Flashcards