Alla inlägg den 22 september 2012

Av bananpink - 22 september 2012 14:59


Det är många på min praktik och några andra som tycker jag borde köpa den nya Iphone 5. Det kommer inte på min fråga. För det första vill jag vara egen med att ha någon annan mobil. Det är nästan alla som har en iphone. Visst de kanske är bra, men jag är nog inte en person som passar med iphone. Kan väl erkänna att den nya modellen är sjuk snygg asso. Jag saxar på min HTC som jag tycker äger.

Av bananpink - 22 september 2012 14:39

Hello!


Idag har jag hunnit med bio. Jag gick med min lillebror och hans kompis. Var lite sugen på att se modig, men min lillebror ville se på madagaska tre. Den var riktigt bra och jag satt och skrattade igenom filmen. Det var rätt så länge sen jag gick på bio på heron city. men det var kul. Jag kommer tyvärr inte att skriva vad filmen handlar om eftersom jag antar att det finns de som inte har sätt den. vad min dag kommer erbjuda just nu vet jag inte.Det får bli en överraskning. Låter najs enligt mig.













Ovido - Quiz & Flashcards