Alla inlägg den 23 september 2012

Av bananpink - 23 september 2012 15:12

Jag vill verkligen ha någon av dessa parfymer, Jag hoppas att jag kan få någon av dessa. Jag har redan luktat på de och jag tycker båda luktar gott. Om jag inte skulle få någon av dessa, så får jag köpa någon av de sjävla då. Fast det gör inte så mycket. men jag tycker jag borde få någon av de eftersom jag fyller år.

Av bananpink - 23 september 2012 14:51

Jag har inte så mycket idag. Det har bara varit en slapp dag för mig. Snart måste jag nog gå och sova lite eftersom jag ska jobba natt idag. Det värsta är alltid att gå och sova på söndag. Det blir konstigt. Sen ska man till skolan gå måndag och jag kan bara gissa att det kommer bli galet. Jag skulle vilja att min skola låg lite närmare Huddinge. Tyvärr gör den det inte. Man får bara bita i det sura äpplet och tänka att snart tar man studenten. Sen väntar det ett äventyr. Jag vet inte om det kommer bli något äventyr för min del. Det får man allt se.

vad som helst kan ju hända. En ska som jag måste göra snart är att gå till frissan. Jag har ett problem med mig hår. Jag tappat ibland lite hårstrå och då är det nog dags att gå till frissan. Kanske klipper jag av allt eller så klipper jag bara bort allt slitet. Vad som händer får ni se.



Jag kom på en sak nu. Jag undrar lite om det finns vattensäng fortfarande. Jag kom ihåg förut att det var någar som hade såna sängar. Tyckte dock det är lite läskigt att ha en sån säng. Jag kan bara tänka mig att det måste kännas konsigt att sova i en sån. Tänk om man blir sjösjuk. Fast man kanske inte blir det.





Ovido - Quiz & Flashcards