Alla inlägg den 24 september 2012

Av bananpink - 24 september 2012 19:49

 


När jag ser dessa valpar så blir jag så glad. Jag vet tyvärr inte vad det två av dessa valpar är för ras. Jag vet bara att det är en bulldog. Jag har viljat haft en bulldog länge, men jag har inte fått någon. Det är nog tur att jag inte har fått någon bulldog eller någon annan hund. Hund är rätt så jobbiga och man måste skötta de hela tiden. Jag skulle helt enkelt inte kunna ta hand om en nu. Min dröm är att ha en hund. När det nu blir vet jag inte. Det får tiden utvisa. En vacker dag kommer jag ha en hund. Jag längtar till det så mycket.





Av bananpink - 24 september 2012 19:38

Hello!


När jag gick till praktien igår, så märkte jag att hösten verkligen har kommit hit. Det är bra på ett sätt för då är det inte länge till jag fyller år. Det dåliga är nog att det blir mörkt snabbt och det tycker jag inte om. Det känns lite konsigt att det är måndag idag. Jag fick för mig att det var tisdag idag. Det kan bli lite fel när man jobbar natt kan jag säga er.

Nu till helgen kommer min brors farmor och tar hand om oss. Det ska bli kul och skönt. Min mamma och min halv pappa ska åka till Prag. Jag är verkligen avis på de. Jag vill också åka iväg på en weekend. Jag är lite mera avis för det blir nästan min halv pappas present typ. Han fylller år i helgen.

Fast jag tror vi här hemma kommer ha det mysigt. Jag kommer kanske inte vara så pigg på fredas kväll.



Har inte så mycket att skriva just nu


Ovido - Quiz & Flashcards