Alla inlägg den 20 september 2012

Av bananpink - 20 september 2012 21:53

Nu är jag här. jag har tänkt att blogga, men jag har inte haft någon tid över till det. det har hänt lite saker nu under tiden. det här inlägget kommer inte bli lång pga att jag ska jobba natt. Jobba natt tycker jag inte är så kul. Allt blir bara upp och ner. Kan säga att det är sjuk jobbigt. Fast jag vill ju bli konditor så jag borde inte klaga som jag gör. Det finns en sak som jag inte tycker om. Jag måste ju gå till min praktik plats och det finns ett ställe som är så mörkt. Tycker det är sjuk läskigt. Igår sprang jag förbi det ställe. Jag funderar på att ta en annan väg, men den läskiga vägen är närmaste för mig. Det är så svårt val asso.



Igår tänkte jag blogga, men jag fick reda på att jag skulle jobba natt, så jag var tvungen att gå och lägga mig när jag kom hem. Det sög ju. Sov bort hela dagen. Vaknade när det var mörkt ute.

Sen bloggade jag inte på tisdag heller. Jag har faktiskt en anledning till varför jag inte bloggade. Jag var ute och sprang. Känner mig duktigt då. När jag kom tillbaka, så var klockan för mycket. Det blev dusch för min del och koppla av den tiden som jag hade hemma innan jag skulle till min praktik.


Jag tänkte vara duktigt att och skriva fyra inläg imorrn. Men först måste jag bara sova lite. Går väl upp vid 14.00 eller något sånt. Man har väldigt svårt att sova mitt på dagen. Det som jag inte tycker om är när telefonen ringer. Jag orkade inte svara. Den fick ringa. Jag hoppas att jag kan sova bättre imorrn när jag kommer hem. Nu ska jag ta och göra iordning mig. Ni får ha en bra kväll nu. Jag är avis på ers om inte behöver jobba natt.





Av bananpink - 20 september 2012 20:01



Har duschat nu efter min spring tur. Jag bloggar lite senare.

Ses sen.



Ovido - Quiz & Flashcards