Alla inlägg den 21 september 2012

Av bananpink - 21 september 2012 20:23


Nu ska jag ner och titta på tv och äta godis.

Hoppas att ni får en underbar fredags kväll.


Av bananpink - 21 september 2012 20:07


Av bananpink - 21 september 2012 18:14

Jag undrar om man kan önsak sig en kaffemaskin när man fyller år. Fast ajh har inte flyttat hemifrån, så det skulle kanske vara dumt, men när jag väl köper mig en eller får en vill jag ha rosa!! När det gäller köksgrejer vill jag ha allt rosa. När jag flyttar hemifrån ska jag ha vitt kök och nästan alla saker ska vara rosa.







Av bananpink - 21 september 2012 18:01

Tjoo!


Jag hoppas verkligen att ni har haft en bra dag idag. Min dag har varit bra tycker jag. vaknade 14.00 idag. Somnade på en gång när ag kom hem. I natt gick det jättebra att jobba. Det var väldigt kul eftersom det hände lite roliga saker. Nu är det fredag!! Att det är fredag idag är så bra. Jag kan inte riktigt säga varför det är bra, men då är man ledig i två dagar. Fast jag ska börja jobba på natten på söndag, så jag får tillbringa min lediga tid på söndag i sängen och ligga och  sova, så jag orkar med natten sen. Det kommer bli lite spännade. Något som inte är häligt att det är kallt på morgonen. Ucsh!


Till en annan sak. Jag har börjat funderat på en sak. Jag kanske ska ta och klippa mig kort. På ett sätt skulle det vara skönt, men jag rätt rädd tyvärr att jag kommer sakna mitt hår och jag vill inte ha löshår. Jag har faktiskt haft löshår och det var inte min grej. Det tar jäkligt lång tid att sätta in det och det kliade lite tycker jag.


Något sånt skulle jag vilja ha som det är på bilden.


Ovido - Quiz & Flashcards