Alla inlägg den 2 februari 2013

Av bananpink - 2 februari 2013 22:15

Kaffe-drop


Bilden stämmer in på mig. Jag är nog en kaffe beroende. Dricker massor med kaffe när jag är på min praktik. Jag drack förut inget, men nu är det 4 koppar på en dag och muggen brukar vara fylld till kanten typ. Jag tror det är lite illa. Något som är bra. Är att jag inte dricker något kaffe hemma. Det är ju något iallafall.

Av bananpink - 2 februari 2013 20:00


Tivoli är Danmarks populäraste turistattration. Kanske är det berg- och dalbanan The Deamon som lockar. Photo/Polfoto, Kim Nielsen



Det är låter nog konstigt, men jag skulle vilja åka jorden runt och besöka alla berg och dalbanor. Jag vet att det låter sjuk. Det är något som jag skulle tycka är kul och samtidigt får man se världen. Jag har på något sätt tyckt det är underbart att åka berg och dalbanor. Jag struntar för det mesta om det är en läskigt. Så jag funderara starkt på att åka på en sån resa. Jag vet att det är super töntigt, men man kan ju inte alltid ha ett tråkigt liv. Man måste få leva lite också. jJag är inte rädd för att åka berg och dalbanor heller.



Av bananpink - 2 februari 2013 17:45




There are so many things you want to change, but it is not always possible. Never stop dreaming because no one can take that away from you.

Av bananpink - 2 februari 2013 15:15

Heeej!!


Jag var uppe vid kvart i 6 idag. Varför? Jo min lillebror har hocky match och det är inte alltid så att jag följer med. Tror nog han blir lite ledsen när han inte ser mig dig. Den hallen vi var i låg väldigt nära nacka forum, men hallen var svin kallt. Hade nästan lust att springa en runda där ute. gjorde inte det. När matchen var slut åkte vi hem och åt kebab tårta. Gud vad gott det var!!

Efter maten skulle min lillebror på hocky tränningen med mamma och Håkan. Jag själv var hemma. Gick ner till hocky hallen sen och efter det åkte vi och tittade på bil. Vissa bilar var väldigt fina. skulle nästan vilja ta körkort och köpa en bil sen, men jag har ingen lust att ta körkort. Snart börjar ockås min utbildning för truck körkort. När vi hade tittat på bilar så åkte vi och köpte massor med godis. Jag som egentligen inte äter godis. Har på någon konstigt sätt fått tillbaka mitt godis sug. Jag tror det inte är bra.



Tror det skulle bli en volvo som Håkan skulle köpa.


Ovido - Quiz & Flashcards