Alla inlägg den 13 februari 2013

Av bananpink - 13 februari 2013 21:00

Imorrn är det alla hjärtansdag. jag slutat bry mig om den dagen. Tycker inte man behöver ha någon kille på den dagen. Kan göra saker med sina kompisar eller bara vara med famlijen. Jag hade en plan för imorrn, men den har nog spruckigt rejält. Får väl ta det någon annan gång då. Jag tror många tycker att alla hjärtansdag är en dag då man ger presenter till någon som man tycker om. Det räcker väl med ge kärlek till den som man tycker om.





Av bananpink - 13 februari 2013 19:30

jag hann aldrig blogga igår. Tänkte blogga ett inlägg igår, men där hade jag fel. Var tvungen fixa lite med mn bank igår. Sen hjälpte jag Håkan att sätta i hop ett nattduks bord. Gissar på det var många igår som åt semlor. Jag åt två stycken under dagen. En av semlorna var små och den andra var stor typ. Det var kanske inte bra. Jag känner att min vikt har ökat lite. Det är inte något fel med att min vikt har ökat några kilo. Det är bara bra.


Idag var det skola igen för min de. Hade en konstigt dag. Först var det bild och Religion och bilden igen. Sen råkar jag ockås ta sönder min bild på bilden. Känd att nu får det räcka för min del med bilden. Jag tycker inte jätte mycket om bilden. Något som kanske inte var jätte smart idag. Jag och jossan råkade helt plötsligt somna i en soffa som står nere vid bilden. Vi sov skönt där. Efter 20 minuter kom en annan tjej i våran klass och väckte oss. Tur det.


Ovido - Quiz & Flashcards