Alla inlägg den 28 februari 2013

Av bananpink - 28 februari 2013 21:15


Jag måste någon gång nu köpa en locktång. Den ända som jag har är en plattång. Kan säga att det blir inte jättebra att locka håret med, men jag måste vänta till pengar kommer in på mitt konto. Vill ha någon bra.






Det var ju ett tag sen jag testade Ricinolja. Efter ett tag blev håret bättre och lite längre, men eftersom jag var tvungen att klippa mitt hår, så klippte ja bort allt det långa håret igen. Tycker det var en jättebra produkt. Snart ska ja börja använda den igen. Nackdelen är nog att det tar lite tid med ha produkten i håret.


Av bananpink - 28 februari 2013 19:30

Jag och jossan skulle göra en hemlig grej idag inne i stan, men ingen av oss orkade göra det. Det blir nästa gång vi är inne i stan. Passade på att handla lite saker som jag skulle ha. Sen skulle vi till akademin som låg vid Mood. Vi gick vilse såklart. Det hela slutar med att lilla jag hittar stället. Vi stod och skrattade lite efter det. Jossan såg lite vilse ut i början innan vi hittade rätt. Jag och jossan är kända för att gå vilse.

Jag gjorde något duktigt idag. Handlade min första kokbok. Så nu ska jag laga mat då. Det blir spännande. Sen blev det en bok om kakor som jag inte kunde släppa.



Ovido - Quiz & Flashcards