Alla inlägg den 23 februari 2013

Nja

Av bananpink - 23 februari 2013 18:00




Alla har nog hört talat om det här. Det finns tydligen youtube klipp som heter harlem shake. 

Det var en tjej på bageriet där jag har min praktik som tyckte vi skulle göra en sån film. Om jag ska vara ärligt nu skulle jag nog aldrig ställa upp på det. Det skulle vara lite pinsamt tycker jag. Sen tror jag inte min chef som är 75 år skulle stå och dansa. Han är inte den typen om man nu säger så. jag såg nu att det finns flera harlem shake klipp på youtube. Det kanske kommer upp snart ett klipp där konditor står och dansar. Det skulle ju vara något.



Av bananpink - 23 februari 2013 14:00

Det är som sagt lördag idag. Känns som det är söndag tycker jag. Jag har kanske inte gjort jättemycket med saker idag. Sen är inte lördagen slut heller för den delen. Det skönt. Jag har gått en promenad till stuvsta för jag skulle köpa några grejer i ica där. Min tanke var att köpa ben och jerry där. Två stycken för 79 kr. Bättre pris än så kan man inte hitta tycker jag. Sen skulle jag även köpa deo.

Jag är lite sugen på att internet shoppa lite nu, men jag vet inte om jag ska göra det heller. Det känns som alla mina pengar kommer försvinna då. Kan lova er att jag kommer hitta massor med grejer och köpa de sen. Då komer jag inte ha några pengar. Blää





Ovido - Quiz & Flashcards