Alla inlägg den 27 februari 2013

Av bananpink - 27 februari 2013 20:45


Blir lite sugen på att boak en resa till grekland till sommaren. Det var jättelänge sen jag var där. Vill ligga på en strand och sola och bada. Jag blir mera sugen på att åka dit nu när jag ser bilden.

kanske gör jag dit, men det blir nog bara i en vecka eller kanske längre.


Av bananpink - 27 februari 2013 19:56

Blir sugen på en glass nu!

Av bananpink - 27 februari 2013 19:38

Vilket väder det har varit idag. Super bra och jag tror våren är här nu. var uppe tidigt idag eftersom jag fick uppdraget att lämna min lillebror på fritids. Var lite trött, men det gick. Efter jag hade lämnat min lillebror stack jag hem och städade llite.

Sen kom jossan vid tolv tiden.



Hela dagen satt jag och höll på med mina bilder till projektet. Vilken tid det tog. Sen gick det åt skogen också fter ett tag. Jag och dator är inte så bra tillsammasn har jag märkt. Till slut efter allt strul och massor skratt, så bestämmde vi för titta på film. Det slutdae med en barnfilm för oss två. Törnrosa blev det.

Följde med jossan till bussen. Sen har jag mailat några personer. Nu sitter man här.



Imorrn ska jag och jossan göra en hemlig grej i stan. Det ska bli så kul.



Av bananpink - 27 februari 2013 17:45

Jag känner mig inte nöjd på några ställen på min kropp. I mina tankar är min kropp inte snygg. Något som jag vill göra är mina bröst. Känner mig inte som en kvinna. Det känns iställe som jag är fortfarande en 12 åring tjej som inte har några bröst. Jag är nog inte den ända här i världen som inte är nöjda med sin kropp. Jag är en av de.


Om jag kommer operera mina bröst. Det kommer jag göra. Jag vill känna mig nöjd med min kropp. Skulle nog får mera självförtroende om jag opererade mina bröst. Det är upp till en själv om man vill göra det eller inte. Ingen annan kan ju bestämma över en. Det skulle aldrig gå kan jag lova er. Det skulle nog gå några  tusen lappar att göra brösten, så helt enkelt vänta lite. Men jag kommer inte berätta om jag har gjort det eller inte. Det kan hända när som helst ungerfär.


Ovido - Quiz & Flashcards