Alla inlägg den 15 februari 2013

Av bananpink - 15 februari 2013 20:30

Jag såg i går att jag hade skrivit fel på alla hjärtans dag. Det är verkligen typiskt mig. Det får vara fel nu. orkar inte rätta till det nu. jag ska verkligen bli bätte på min stavning av ord. Alla ord är inte alldtid rätt har ajg märkt, men jag skrivit lite för snabbt ganska ofta och då ser jagcdet är några ord som är fel.




Nu tänkte jag berätta om min dag. Hade praktik idag, men jag var egentligen ledig. Fast jag valde att jobba iställe. På slutet av dagen fick jag brownie med mig hem. Det är en av waynes coffe godsaker. Det händer att de går sönder och då får jag ta med mig det hem, så jag struntade i huddinge idag, men imorrn ska jag dit. Jag vet att min dag inte har varit så speciellt. Alla dagar kan inte vara roliga.

Fast det var massor med godasaker på brownie!

Det var mums.


Ovido - Quiz & Flashcards