Alla inlägg den 17 februari 2013

Av bananpink - 17 februari 2013 22:15

 want to be everywhere all the time


Av bananpink - 17 februari 2013 19:28

Jag har inte bloggat något nu under dagen. Det var fest hemma hos mig igår, så ajg vaknade upp vid 12 tiden och sen har jag inte orkat gjort något under hela dagen. Det känns som det kommer bli svårt att sova ikväll eftersom jag gick upp senare idag. Sen har jag bestämmt en annan sak idag också.



Jag måste göra något nu åt en sak. Jag ska börja träna. Min kropp behöver det och eftersom man är konditor, så kommer det nog bli att bära tunga säckar. Jag måste klara det hårda arbetet också. Jag vill jobba livet ut. Hur kul skulle det vara om man var sjukpensionär när man är 30 år? Jag vill inte vara där. Vill kunna leva ett bra liv. Jag känner att min kropp behöver det. Något gym för mig är inte bra. Det jag behöver är tränning i fyra dagar och en halv timme om dagen. Det skulle bara vara bort kastad med pengar om jag köpte ett kort på gymet. kan träna hemma istäle.


Ovido - Quiz & Flashcards