Alla inlägg den 11 februari 2013

Av bananpink - 11 februari 2013 21:00

Converse Shoe


Jag vill ha vår nu. Då akn jag använda cornvers. Jag har några par. Jag tycker nämligen bara om cornvers. Vet att skorna inte är bra för fötterna eftersom det gör så man får ont i fötterna, men jag orkar inte bry mig om det.. Det är sällan som någon skor passar mig, men när det kommer till cornvers så passar de jättebra. Jag har säkert skrivit om det här innan. När jag såg mina cornvers stå där nere blev jag sugen på att använada de nu. Det är kanske lite kallt ute än. Sen råkar även cornvers vara svin dyra. Ligger väl på 700 kr eller något billigare. När det kommer till barn ligger de på 600 kr. Jag handlar nämligen på barnavdelningen. om man har små fötter som jag har. 

Av bananpink - 11 februari 2013 19:45

Nu har man avklaratskolan för den här dagen. Det känns skönt tycker jag. Fick veta att det bara är fyra veckor kvar i skolan för min del. Det blir fyra veckor med den här veckan. Känns helt sjuk att det är kort tid kvar, men det ska bli skönt tycker jag. Kunna göra lite som man vill typ. Det kommer hända flera saker nu under våren som är bra. Längtar redan. vad det är för något vill jag inte gå in på än iallafall.




Jag fick ett sms av en kille som hjälper mig med truck körkort om hur vi ska ligga upp det. Jag skulle helst vilja ligga det åt sidan., men jag kan inte det just nu. Sen tror jag de på min praktik skulle bli sura på mig om jag inte gör det. Om jag gör det här så kommer jag kunna få andra jobb. De tyckte jag skulle fixa körkort nu. Jag kommer inte orka det, men om jag börjar nu, så kommer jag inte ge upp det heller. Ingen hemma vill övningsköra med mig. Den ända som vill det är min pappa. Jag känner att jag inte vill åka fram och tillbaka mellan Dalarö och Huddinge. Körkort får vänta ett tag tycker jag. Om jag tar körkort vill jag ha en bmw eller en liten bil som passar mig.



Ovido - Quiz & Flashcards