Alla inlägg den 26 februari 2013

Av bananpink - 26 februari 2013 19:37

Jag har funderat på att plugga utomsland. Det skulle verkligen vara min grej eller göra något annat. Kanske flytta till Norge för alltid. Känner att Sverige är inget för mig. Jag tycker väldigt mycket om att resa. Skulle nog bli galen om jag aldrig fick åka utomsland. Fick höra att jag borde bli flygvärdnina. Det kan jag glömma. För det första måste man vara 170 cm lång och jag är bara 156 cm lång. För det andra skulle jag inte tycka om det jobbet. Jag får komma på något som jag tycker om att göra, men samtidigt kunna resa. Vet ej hur jags ka göra.

Vill kunna jobba och resa lika mycket, men hur får man det ihop.




Säger nej till flygvärdinnor. Skulle inte vilja jobba som det.


Av bananpink - 26 februari 2013 17:28

Har gjort lite grejer idag. Stack hem til jossan och vi jobbade med vårat projekt. Vi har riktikgt kul. Sen kom hon på att vi skulle basta. Så det hela slutade med att vi satt och bastade med underkläder. Vi pratade en hel del om vad som kommer hända sen. Nu har vi planerat hela veckan. Det känns så skönt för min del. Måste nämligen åka in till stan och köpa en grej på torsdag, så behöver jag och jossan göra en grej. Det är mega hemligt. Vi kom på en jättebra ide när vi satt i bastun idag.






Ovido - Quiz & Flashcards