Alla inlägg den 20 februari 2013

Av bananpink - 20 februari 2013 21:30

Jag har inget at skriva om nu typ. Imorrn blir det nog fissan för min del. Måste göra något åt min utväxt som jag har i håret. Den är inte kul tycker jag. Jag skulle till fissan förut, men jag blev sjuk helt enkelt. Jag har dragit ut på tiden för ett besök på frissan. Varför? Gå och klippa för mig är mega mcyket blääää. Det måste nästan vara det värsta som finns tycker jag. Det finns nog många som tycker om att gå till frissan, men det gör inte jag. Det kan gå flera månader innan jag går till frissan. Nu är det nog dags för lilla mig.

Det kanske blir lugg den här gången för mig.




Av bananpink - 20 februari 2013 19:57

Hejsan!


Igår var jag rätt så trött eftre en stressig dag, så jag struntade helt i bloggen. Idag har det varit väldigt stressigt efter ett företag har ändrat sin beställning till 50 pall iställe för 20 pall. Sen är flera på min praktik sjuka. På något sätt är det skönt att det är mycket saker på praktiken. Det är inte jättekul om man har rast i fyra timmar för att det inte finns något att göra.


Sen har jag fått reda på att någon har beställt en bröllopstårta, så jag har fått hoppa in för att göra en bröllopstårta eftersom några inte kan göra det. Det kommer bli roligt. En sak som inte är jättekul är att kunden vill ha tårtan på ett viss sätt, men det kommer nog gå bra. Jag får bara inte tappa tårtan sen då.



Något åt det här hållet ville kunden ha.


Ovido - Quiz & Flashcards